Életjel

 2012.03.25. 22:13

Élek még, csak "túl jól" alakulnak a dolgok...olyannyira, hogy sikerült beállítanom a tervezett módszert, a kezdeti anyagminőségbeli problémák ellenére, túl vagyok több mint 100 egészséges minta lemérésén, néhány érdekes, megerősítő kísérleten, és majdnem minden megvan már a cikkhez! Nem gondoltam volna, hogy idáig eljutunk a 3 hónap végére, főleg, hogy sokszor várni kellett a megrendelt anyagokra...Most csak annyi a gond, hogy a főnök szeretné,  hogy tovább maradjak...és ezt minden héten elő is adja. A Húsvétomnak már így is lőttek, de nem vagyok hajlandó április 14-nél tovább itt maradni. Már nagyon hiányoznak az otthoniak, a Kutlabban is 1 csomó projekt vár és egy csomó beszervezett programom, aztán meg májusi konferenciák. A cikkel szinte már kész vagyok, azért meg nem fogok itt maradni, hogy itt finomítgassam...

Amúgy nagyon élvezem az itteni munkát...jó, hogy ennyire erre a témára koncentrálhatok, bár azért  kemény a tempó és sok mindenhez kell érteni. A hosszú ELISA-s hetek után most a Western blot nálam a "sláger", még jó, hogy az ELTE-n annyit csináltam:) Most már ott tartok, hogy minden vasárnap, meg néha szombaton is bejárok dolgozni, de nem érzem, hogy leterhelne, mert élvezem, és mindig összekötöm városnézéssel:) A nagy kalandozások után most Koppenhága szépségeiben merülök el, ezt a szebb, tavaszi időkre tartogattam:) Március elején vettem egy nagyon kedvező múzeumbérletet, amivel hétvégéken bejártam a Christianborg-ot, az alatta levő püspökség és vár romjait, a Királyi Lovardát, a Királyi Színházat, a Thorwaldsen Múzeumot és egy dán-zsidó múzeumot....na meg shoppingolással is egybe kötöttem a dolgos hétvégéket:) Íme néhány kép:

Szóval ezek vannak...mivel az már biztos, hogy Húsvétra ittragadtam (gesztusként itt maradok +1 hétre a dán Prof miatt), Gáborom kijön majd hozzám Húsvétkor, és együtt megyünk majd haza Apával, aki "kiszabadít" innen:)

Már annyira vágyom haza!!!

Közben azért van egy jó hír: felkerültem az Semmelweis Egyetem Kiválósági Listájára:) Ide minden évfolyamnak az 5%-a kerülhet be a tanulmányi, publikációs, stb. eredményei alapján. Amúgy semmi különös...rengeteg cikken dolgozom mostanában esténként, jön a tavasz, néha csámborgok a városban soppingolni, vagy csak biciklizek egy kicsit, vagy a kollégákkal ünnepeljük sörözve a jó időt:)

Jah, a közeli erdőbe is kimegyek néha biciklizni, nagyon jól ki van táblázva, hogy mi-merre, hány km:) Erről is teszek fel pár fotót, meg néhány képet a skodsborgi hétköznapjaimról:) Ma isteni idő volt, így a laborból hazaérve segítettem a kertben, megmetszettem pár bokrot és összehordtam a levágott ágakat. Olyan jól esett, utána még a cikkírás is jobban ment:) Csak az zavar, hogy mostanában a Mantrás szakdolgozatomra alig van időm, úgy elsuhannak a napok...Meg azért eléggé zsúfoltak is a napok, sokat kell agyalni, hogy klappoljanak a kísérletek, és persze a sok agyalás eredményét megbeszélni a főnökkel...az a vicces, hogy néha már előbb jutnak eszembe dánul a szavak, mint angolul:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorothydanmark.blog.hu/api/trackback/id/tr434339284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása