"Århus visszavág"

 2012.01.22. 22:43

Mielőtt a bejegyzés végén megmagyaráznám a címet, gyorsan írok az elmúlt napokról. Szerdán nagy volt a (korai) öröm, ugyanis megjött a pakk az otthoni laborból: utánam küldték szárazjégben féltett "kincsem", a sajátkezűleg és -vérűleg tisztított C4 fehérjét, meg az ellenanyagot, ami a kifejlesztendő módszeremhez kell. Uccu neki, másnapra fedtem is lemezt - másnapra ki is derült, hogy nem működik az ellenanyag! Törtük a fejünket, mit lehetne tenni, így péntekre még töményebben fedtem: péntek délutánra kiderült, hogy így sem "szólal meg", bár mintha halványan dózisfüggés látszódna. Az a legszebb az egészben, hogy amikor decemberben hosszas keresgélés után kiválasztottam és megrendeltem ezt az anyagot, rá kellett döbbennem, hogy ilyen monoklonális ellenanyagot, ilyen típusú módszerekhez csak 1 cég gyárt! Így hát megrendeltem tőlük. Látva, hogy gyéren muzsikál, dán főnökeim is lefuttattak egy keresést, és ők sem találtak más gyártót. A vicc az egészben, hogy ezt az ellenanyagot először a rivális arhusi kutatócsoport produkálta, és valószínűleg tőlük vette át a "receptet" a cég, akitől vettük. Szóval valahogy hozzájuk köthető. Átolvastam a termékleírást, és csak egy cikkben hivatkoztak erre az ellenanyagra, még 2003-ban, azt is az arhusiak írták! Lehet, hogy másnál sem vált be? Szóval Arhus így vág vissza! Ráadásul szorít az idő, mert valószínűsíthetőleg ők is ezen dolgoznak! A hab a tortán, hogy egy ismerősöm az Enzimológiáról pont az arhusiaknál dolgozik most! Tán konspirálni kéne?:)  (csak vicc volt:))

Lényeg a lényeg, hogy még próbálkozom vele. Ennek kapcsán a főnököm megkérdezte, nem tudnék-e bemenni vasárnap, hogy fedjek lemezt hétfőre? Másodpercek alatt átcikázott agyamon a hétvégére szánt túratervem, és megszületett az egyetlen lehetséges válasz: "Igen, persze bejövök!".

Pénteken délben összegyűltünk, és megtartottuk a szokásosk ebédelős munkabeszámolót. Elmondtam, mit csináltam a héten (hát nem kevés mérés volt) és megbeszéltük a továbbiakat. Az "boldogít" azért, hogy látszik, szépek, pontosak a méréseim, mert ezt az 1 ominózus anyagot kivéve minden más jól működik, és reprodukálom a korábban leírt eredményeiket. Ha nem jutok dűlőre ezzel az anyaggal, van más tervem, de akkor is bosszantó!

Azért voltak jó dolgok is a hét utolsó napján:

1. először bicikliztem szoknyában:) ki kellett próbálnom, mert mindig csodáltam, hogy még biciklizés közben is olyan csinosak a nők:) egyesek bundában, magas sarkúban is felpattannak!

2. felfedeztem egy szuper, ínycsiklandozó, üvegházba telepített piacot! hazafelé pont útba esik, és isteni dolgokat lehet venni-kóstolni:)

3. bánatomra és a rengeteg csapadékra való tekintettel vettem egy rózsás bakancsot:) annyira szép!

Mire este hazaértem, még mindig nem döntöttem el, hová menjek kirándulni másnap:) Aztán költségtervet csináltam (az InterRail bérlettel minél messzebb érdemes menni!), időjárást néztem, térképeket és turista leírásokat, míg éjfélre megszületett a terv:)

A bejegyzés trackback címe:

https://dorothydanmark.blog.hu/api/trackback/id/tr763722009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása