Megint eltelt egy hét...

 2012.02.05. 18:43

Az elmúlt hét sem volt unalmas, ezt főleg akkor érzékeltem, mikor a szokásos pénteki munkabeszámolóra készítettem az előadásom:)

+megcsináltam a prezentációm a jövő heti svédországi konferenciára (már nagyon nyomasztott, hogy még nincs kész)

A munkámmal kapcsolatban az a pozitívum, hogy tisztán látszik, létezik az a komplex, aminek a kimutatására fejlesztgetem a módszert. A héten sikerült beállítani a legoptimálisabb körülményeket (inkubálási idő hossza, hőmérséklet, koncentráció, stb.), csakhogy fogytán van az ominózus reagens és nagyon remélem, hogy jövő héten megjön!

Hét elején 2 napig szüneteltettem a biciklizést, ugyanis annyit gyalogoltam Stockholm-ban, hogy a rózsás bakancs fellázadt (valószínűleg jobban örült volna egy lustább gazdának), a bal Achilles-ínam meg úgy tűnt, hogy begyulladt (amit utólag nem is csodálok, annyit mentem a lúdtalpamon:)). Szóval 2 nap bicikli nélkül, mert attól féltem, hogy elszakad az ín, néha úgy fájt.

De nagyon hiányzott a biciklizés, és szerdán inkább visszatértem hozzá:) Talán kevésbé is terheltem így a lábam, és rohamosan javulni kezdett a helyzet:) Így el is kezdtem tervezgetni a hétvégi kirándulást:)

Annyira jó érzés reggel-este biciklivel menni-jönni! Együtt sodródni Koppenhága utcáin át a többi biciklissel...kicsit segít enyhíteni a nem-idetartozom-érzést, reggel felébreszt, este meg levezeti a feszültséget, és felfrissít szellemileg:) Most már azt is tudom nagyjából, mikor hogyan vált a lámpa, így lassítok/gyorsítok előtte:) +megtanultam a szabályokat, pl. ha lassítanak, akkor feltartják az egyik kezük:)

Szóval jó kis hét lett volna, ha nem jön a pénteki hír a Malév-ről:( Nagyon elszomorított, hogy ez is tönkre ment:( Ráadásul 2 hete vettem meg náluk Madridba a májusi repjegyem, így péntek este felhívtam a bankom, és elindítottam a pénzem visszatérítését:(

Péntek estére már teljesen hulla voltam, ráadásul én balga felvetettem, hogy aznap este én főzök:) Végül kitaláltam egy gyors fantázia-kaját: a kész gnocchi-t megfőztem, közben garnélarákot pirítottam hagymán, és egy enyhén fűszeres, könnyű szószt csináltam belőle créme fraiche-val (=tejföl:)). Hát, mind elfogyott:) Azt hiszem, csinálok még ilyet máskor is:)

Aznap estére nem maradt más hátra, mint végre kitalálni, hogy hova menjek szombaton:) Mérlegeltem az időjárást, a távolságot, és olyan tájnak kellett lennie, ahol még nem jártam:) Éjfélre megszületett a terv, és volt 5 órám aludni:)

A bejegyzés trackback címe:

https://dorothydanmark.blog.hu/api/trackback/id/tr324068410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása