Laza vasárnap

 2012.01.16. 22:49

Az előző napi nagy túra után jól esett egy kis lustálkodás reggel, egészen fél 8-ig:) Utána küzdöttem a nettel, dolgozgattam egy kicsit, de annyira szép idő volt, hogy elkuncsorogtam Bernt-től az egyik biciklit, és elindultam Skodsborg felfedezésére. Hamar átértem a másik "faluba" a tengerparti úton, aztán visszafordultam, és kicsit az erdőben tekertem. A végére meg is szoktam, hogy kontrafékes a bicaj - utoljára 10 évesen ülhettem ilyenen, akkor majdnem nekimentem egy sziklának:) De most nem:)

Kezdek asszimilálódni, már ami az ebédet illeti: tipikus dán smorbrod-ot csináltam, telistelemagos kenyérből:)

Nekem van a legtrendibb nagymamám: délután olyat skypeoltunk, hogy csak na!:)

3 körül bementem a városba, egyenesen a Glyptotek-be. Ez egy hatalmas múzeum, mely a legkülönbözőbb kiállításokat kínálja (pl. egyiptomi, görög antikvitás, francia festők, stb. osztályok). Maga az épület is lenyűgöző: a teteje egy hatalmas üvegkupola, alatta hatalmas pálmafákkal és szobrokban dúskáló üvegházban.

Hát ennyi volt ez a nap + alább a fotók:

A bejegyzés trackback címe:

https://dorothydanmark.blog.hu/api/trackback/id/tr993556939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása