Borúra derű

 2012.01.30. 23:21

Múlt héten eléggé el voltam kámpicsorodva, mert az ominózus reagens csak nem akart rendeltetésszerűen működni:( Munkába- vagy hazafelémenet folyton ezen kattogtam, a biciklin tekerve valahogy jobban jöttek az ötletek. Jöttek-mentek újabb tervek, volt amelyiket el kellett vetni, mert keresztreakció volt a rendelkezésre álló anyagok között...aztán pénteken nem várt fordulat következett be:) A szokásos pénteki munkabeszámolón lepörgettem, elmagyaráztam a heti eredményeim, majd 4re végeztem az aznapi méréssel és felderengett egy halvány remény sugár:)

Így máris jobban indult a hétvége:) Még délelőtt lefoglaltam az "ágyam" az éjszakai vonatra, majd az orkánerejű szélben tekertem Norreport felé. Hiába volt a nagy igyekezet, mert a vonat mostanában eléggé kiszámíthatatlanul jár mifelénk, "vidékre", és már azon aggódtam, hogy nem lesz időm összeszedni a nagy útra a dolgaim. Végül sikerült:)

A bejegyzés trackback címe:

https://dorothydanmark.blog.hu/api/trackback/id/tr843980302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása