Az első hét vége felé...

 2012.01.14. 22:33

Csütörtökön eléggé nehezemre esett felkelni, de aztán bent feldobódtam, mert szépen sikerült a fikolin-3 ELISA-m:) Ez a módszer így most már kb. kipipálva:)

Ami még feldobta a napot, hogy nagy vidáman, egy cikket lobogtatva bejött reggel a főnököm: kiderült, hogy a rivális arhusi kutatócsoportnak sikerült kitisztítania azt a komplexet, aminek a kimutatására alkalmas módszer bevezetése pont az itteni projektem célja! A főnököm örült, hogy az Ő korábbi eredményeit evvel most megerősítették, én meg azért örültem, mert pont egy ilyen "forrongó" témába sikerült belenyúlni, és a riválisok nem azt csinálták meg, ami munkatervem célja:)

A péntek is pörgős-dolgos nap volt. Először is kerítettem néhány "önkéntes" kollégát, akik velem együtt vérüket adták a későbbi kísérleteimhez, aztán lemezeket fedtem a hétfői ELISA-khoz. Amint jövő héten megjön otthonról a még hiányzó reagens, nekiállhatok az eredeti tervnek, addig is a többi vonalon haladok.

A pénteki ebéd annyiból "különlegesebb", mint a többi, mert ilyenkor 10-15-en, az egész csapat bevonul egy tárgyalóba, és amíg eszünk, mindenki elmondja, hogy miket csinált a héten, milyen eredményei lettek, szerintem nagyon jó ötlet:) Viszont azt többször elmondták, hogy amik ott elhangzanak, ne adjuk tovább.

Közben Ma, a kínai lány meginvitált mindenkit házavató buliba, így 4kor munka után egyenesen odamentünk. Nagyon ötletes volt, mert együtt csináltuk a vacsit, dumplings-t: Ma vett rengeteg kész tésztalapocskát, előre készítette egy zöldséges-húsos tölteléket, majd mindannyian nekiálltunk lelkesen csinálni a derelyeszerű batyukat:) Amíg kifőttek, húst sütöttünk hot platte-n, előkerült a szójaszósz, wasabi, na meg a szaké:) Szuper este volt, vidám hangulat, de nem maradtam túl sokáig, mert ugyebár "vidéki" vagyok, na meg szombatra nagy kirándulást terveztem, korán keléssel:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorothydanmark.blog.hu/api/trackback/id/tr613546300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása