Megérkezés

2012.01.09. 16:03

Az újév első napjainak lázas készülődését siker koronázta: 99% valószínűséggel minden fontos dolgot sikerült bepakolnom 2 bőröndbe, közben egyik sem robbant szét a beletömött mennyiségű csomagtól és mindegyik a súlylimit alatt volt! Igaz, mindkettő elvesztette az egyensúlyérzékét, mert fel-felborultak...

Gáborommal január 6-án, 09:50kor szálltunk fel Malmö felé (mert hogy csak oda volt fapados járat, de onnan meg olcsó és látványos az átkelés az Öresund-hídon Koppenhágába).

Az első meglepetés az volt, mikor kiderült, hogy a malmöi reptérről nincs vasúti összeköttetés a city-be, dehát volt transzfer busz, amivel fél óra alatt beértünk. Csodával határos módon még a csomagjaink sem vesztek el / lettek feltörve, dehát csúnyán is néztünk volna, ha már befóliáztattuk őket Budapesten.

Szóval beértünk a malmöi vasútállomásra, ott felszálltunk egy Koppenhágába menő vonatra, és örömmel konstatáltam, hogy valóban érvényes a jó előre megvett svéd InterRail bérletem, amit aznap mindenképp el kellett kezdenem használni, mielőtt betöltöm a 26-ot.

Koppenhágában kávéztunk egyet (mert túl korán értünk volna a vendéglátóimhoz) és kényelmesen felszálltunk egy Skodsborg/Niva felé menő vonatra. A dán InterRail bérletem is működött:)

Felhívtam Bernt-et, hogy hamarosan megérkezünk, aki olyan kedves volt, hogy várt is minket a skodsborgi állomáson. Ez a hely egy üdülőövezet a tengerparton, telis-tele gyönyörű házakkal és egy wellness hotellel.

Bernt és Marianne háza egy 18. századból fennmaradt kis ékszerdoboz! Tele csigalépcsőkkal, rejtett zugokkal, tengerparti-panorámás konyhával, és a tetején a körablakos tetőterem, ami szintén a tengerre néz! Egy magamfajta romantikus lelkületű lány nem is kívánhatna szebbet.... A hab a tortán, hogy egy "little sweet dog" is tartozik a mesebeli házhoz, a 11 éves labrador-hölgy, Chili.

Épp hogy lepakoltunk, elindultunk Bernt-tel megsétáltatni Chili-t, és közben bejártuk az amúgy nem túl nagy Skodsborgot. Vettünk némi vacsiravalót, és elég hamar beájultunk az ágyba. Reggel felkelve sem ért véget ez az álom...

Itten van néhány kép új, átmeneti "otthonomról":

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.